Vision, mission og målsætninger
Vi er drevet af udvikling og går nye vejeVision, mission og målsætninger
Vision og mission:
Vi vil være blandt de mest innovative og konkurrencedygtige rådgivnings- og revisionsvirksomheder.
Gennem engagerede medarbejdere, høj faglighed, kontinuerlig udvikling og anvendelse af de nyeste teknologier skaber vi værdi for vores kunder ved at levere løsninger, der giver dem tryghed og frihed til at fokusere på deres kerneforretning.
Det skal være nemt at være kunde hos os.
Handlingsplaner:
- Effektiv anvendelse af teknologi.
- Optimering af processer: “Work smarter, not harder”.
- Fastholdelse af kunder gennem relevante løsninger til konkurrencedygtige priser.
- Tiltrække og tilknytte engagerede medarbejdere og partnere.
- Opgaver placeres hos den rette medarbejder.
- Forventningsafstemning mellem partnere, medarbejdere og kunder.
Kerneydelser:
Vi tilbyder følgende kerneydelser inden for rådgivning og revision:
- Rådgivning
- Skatte- og momsrådgivning
- Revision
- Regnskabsmæssig assistance
- Bogholderiassistance
- Lønadministration
- Administrationsopgaver
Målgruppe:
Vores målgruppe består af erhvervsvirksomheder i alle selskabsformer, personligt ejede virksomheder, institutioner, fonde og foreninger, herunder vandværker, andelsboligforeninger og ejerforeninger.
Vi vil være kendt for:
- at vi er tilgængelige.
- at vi har engagerede medarbejdere.
- at vi altid leverer opgaverne til tiden.
- at vi har kompetencer inden for alle områder.
- at vi forstår kundens virksomhed.
- at vi er drevet af effektivitet.
- at vi får tingene til at lykkes.
Tilgængelighed:
Vi har en ligefrem og uhøjtidelig kommunikation med kunder og samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at nøglepersoner altid er tilgængelige.
Engagerede medarbejdere:
- Proaktivitet: Medarbejdere tager initiativ og søger løsninger på problemer.
- Kvalitetsfokus: Vi leverer høj kvalitet og sikrer overholdelse af standarder og lovgivning.
- Kundebetjening: Vi fokuserer på at forstå og opfylde kundernes behov.
- Samarbejde: Vi arbejder effektivt sammen og bidrager til et positivt arbejdsmiljø.
- Faglig udvikling: Vi opdaterer vores viden og udvikler faglige færdigheder.
- Loyalitet: Medarbejdere er loyale over for virksomhedens mål og værdier.
- Arbejdsglæde: Vi finder glæde i arbejdet, hvilket resulterer i høj produktivitet.
Leverer opgaverne til aftalt tid:
Vi aftaler deadlines og overholder dem. Ved forsinkelser informerer vi kunden i god tid.
Kompetencer:
Vi har en aktiv uddannelsespolitik, og stræber efter, at uddanne vores egne revisorer, lige fra elever/trainees til HD, CMA og endelig til godkendt revisor. Vi følger naturligvis den lovpligtige efteruddannelse, ligesom vores medarbejdere er på kurser. Vi samarbejder med kompetente rådgivere og specialister, som kan supplere vores egne kompetencer. Det betyder, at vi råder over dygtige medarbejdere og resurser på alle niveauer, og at vi samtidig kan få opgaver udført på den mest kosteffektive måde.
Forståelse for kundens virksomhed:
Vi tilpasser vores løsninger til kundens specifikke behov i stedet for at tilbyde standardløsninger.
Drevet af effektivitet:
Vi arbejder effektivt og søger altid smartere måder at gøre tingene på for at sikre konkurrencedygtige priser.
Får tingene til at lykkes:
Vi ser det altid som vores opgave, at få ting til at lykkes i overensstemmelse med kundens ønsker og det vi vurderer, vil være bedst for kunden. Uanset om kunden er i en krisesituation eller ønsker udvikling af virksomheden, er det afgørende for os, at vi er med til at opnå de resultater med kunden, så det ikke er omverdenen, der kommer til at diktere kundens handlinger, men at de tager udgangspunkt i kundens ønsker. Derfor ser vi efter flere løsningsmuligheder, og går med på nødvendige kompromisser, mens vi fortsat holder fokus på at nå frem til det overordnede mål.
ØR Værdier:
- Trivsel for medarbejdere: Vi skaber gode arbejdsforhold, tilbyder personalegoder, og har respekt for hinanden. Vi giver mulighed for udfordrende opgaver, der er tilpasset den enkelte.
- Udvikling af medarbejdere: Vi investerer i uddannelse af elever og trainees, og vi tiltrækker og udvikler medarbejdere.
- Forventninger: Vi hjælper hinanden, aflaster kollegaer i pressede perioder, og vi behandler hinanden med respekt.
- Fleksibilitet: Selvom branchen kan kræve overarbejde i travle perioder, som op til momsfrister og regnskabsdeadlines, er vi fleksible med hensyn til arbejdstider og vi arbejder hele tiden på at minimere overarbejde.
- ”Gi’ og ta’”-princippet: ØR går forrest ved at give, og vi forventer fleksibilitet, ansvar, engagement og hjælpsomhed i retur.
- Verden forandrer sig: Vi forandrer os med nye kollegaer, systemer, kunder og rutiner. Medarbejdere skal forstå og efterleve virksomhedens grundværdier.
Vi forventer, at alle medarbejdere forstår og efterlever disse værdier. Vi accepterer ikke adfærd, der bevidst modarbejder eller nedgør disse værdier.